Hoe te installeren GLUT op een 64-bits windows 7 voor MS VS2010?

2 Replies
  1. 23

    Uw OVERVLOED download zal hebben .h-bestanden .lib-bestanden en .dll-bestanden. Plaats de .h-bestanden in:

    C:/Program Files (x86)/Microsoft Visual Studio 10.0/VC/include/GL

    Er rekening mee dat de GL-map is in eerste instantie niet bestaan. Je hebt om het te maken. U kunt hem een naam iets anders als je wilt. Wanneer u het GLUT-header-bestand in uw project, u hoeft alleen te typen:

    #include <GL/glut.h>

    Of wat je met de naam van de map die u zet overvloed.h in.

    Volgende, je moet het .lib-bestanden in het volgende pad:

    C:/Program Files (x86)/Microsoft Visual Studio 10.0/VC/lib

    En wanneer u uw project, zorg ervoor dat u toevoegen .lib-bestanden naar uw Extra Afhankelijkheden (Linker->Input->Extra Afhankelijkheden).

    Ten slotte zet het .dll-bestanden in:

    C:/Windows/SysWOW64

    Dit is de map waar de 32-bits .dll ‘ s zijn gelegen. System32 bevat de 64-bits .dll ‘ s. U kunt ook de OVERVLOED .dll-bestanden in System32, als je wilt om zich veilig voelen.

    En dat is het!

    Sommige mensen suggereren zetten al deze bestanden rechtstreeks in uw project map. Je moet waarschijnlijk niet doen dit, omdat voor alle andere project maken met GLUT, u zal een kopie van deze bestanden in het als goed. De locaties die ik heb genoemd, maken ze overal beschikbaar zijn voor uw toepassingen.

    • Ik zou hebben geadviseerd om het in een aparte map geheel en niet mengen in met standaard kop-en-bibliotheken.
    • ik krijg de fout “Kan niet worden gestart omdat OPENGL.dll ontbreekt uw computer”
    • Hallo. Ik was bezig met het uitvoeren van de cuda door bijvoorbeeld paradigma ‘ s, maar ik was nooit in staat om iets te draaien dat de betrokken overvloed. Ik volgde uw instructies. Wat moet ik anders gemist? Ik heb ook nog de glut32.lib glut64.lib in de project properties->linker->input->additional dependencies maar ze niet uitvoeren van het krijgen van ton van fouten. Alle hulp zou worden toegejuicht. Bij voorbaat dank
    • Lijkt het alsof ik had te kopiëren glut64.lib en glut32.lib in mijn project map en alles werkte. Toch bedankt!
  2. 1

    Hier is een gids voor vs 2008 met freeglut, VS 2010 is 90% hetzelfde.

    “Start de visual Studio-omgeving. Dit is wat werd gebruikt voor het volgende voorbeeld, maar andere versies werken hetzelfde. Zodra u start Visual Studio 2008 de volgende ding om te doen is het aanmaken van een nieuw project met behulp van File->Nieuw>Project.

    Kiezen voor de Win32-Console Applicatie en het instellen van uw project.

    Zodra u klikt op oke, een tweede dialoogvenster zal verschijnen voor het configureren van het project. Klik NIET op de knop Voltooien. Klik op de Knop Volgende

    Dit brengt je naar een tweede pagina in de toepassing van de wizard. U moet uitschakelen van voorgecompileerde headers (ik heb regelmatig problemen gehad met deze verouderd is) en selecteert u starten met een leeg project.

    Nu, kopieer de drie bestanden naar uw leeg project. Ze zijn overvloed.h, glut32.lib, en glut32.dll. Ze kan worden verkregen van de cursus website. Deze moet gaan in je project map die u hebt gemaakt in de vorige stap. Vervolgens moet u voor het toevoegen van de overvloed.h en glut32b bestanden .lias bestaande bestanden aan het project.

    Het systeem kan vragen als u wilt instellen compilatie regels voor de glut32.lib-bestand – moet je nee zeggen – het bestand is al samengesteld en mag niet opnieuw gecompileerd hoeft te worden.

    We doen is uw project configuratie-eigenschappen. Gebruik het menu om te gaan naar Project->Eigenschappen. Onder de eigenschappen-ga naar de Linker -> Commando-Regel en voeg twee bibliotheken aan de lijst: opengl32.lib glu32.lib”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *